Sorry for bad update!

- inte haft tid -

I fredags efter skolan åkte jag Nicole och josse buss hem till josse sen stack vi ut och åkte skateboard, love it!
Riktigt kul! Sen stack jag hem osv..
På kvällen stack jag till Nicole och va med Dante hampe & Nicole då! Fett kul.

I lördags så gick jag upp kl 8 för jag skulle va hos Håkan (fotbollstränare) kl 9 för mitt älskade lag skulle dela ut ägg
Efter de så stack jag hem och lekte lite med 2 åriga Adam och 4 åriga Noah!
Träning från 1-2 riktigt Nice men sjukt mycket träningsverk efter fysen :(
Sen stack jag ut lite me lina och åkte bräda spelade lite fotboll x'dd
Stack hem & åt sen kom lina och Ronja
Hade sjukligt kul dom fixade om mitt rum så nu ser det helt annorlunda ut;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0