ja om ni inte har märkt det så..

jag har varit sjukt neggativ trött ledsen och bara BLÄÄ PÅ ALLT & ALLA!
jag är bara helt slut.
är ledsen och besviken, jag har det riktigt svårt nu med allt.
skolan är jobbig för mig, jag vet inte vad det är med mig. ingenting
vill lixom fastna där i min lilla skalle, klarade SO provet iaf! :D
nationella idag, ja jag fick hjärnsläpp kunde svaren och allt
men när jag skulle berätta hur jag hade gjort så bara bläade sig allt! :(
aja tagga skriftliga nu..
och imorgon kväll blire nog filmkväll me ngr tjejer.
först tandläkaren och skola osv.. menmen!
snart påsklov och då fyller jag år, 1 APRIL och ja jag e ett skämt..
nu ska jag sjunga vidare till min älskade musik, puss på er!
och jag lovar att jag ska iaf försöka vara lite possetivare
och sånt, men de e ibland vädligt jobbigt i mitt liv just nu.. Cya
första bilden: OMG, ja kommer aldrig glömma den underbara dagen med er Ronja & Lina ni gör mig
så lycklig och jag älskar er verkligen super duper mega mycket, saknar er :(
andra bilden: sälen i vintras haha så kul vi hade Marzel, Adriana, Gideon & mina systrar
tack för den lång helgen saknar det otroligt!
& NI ANDRA VÄNNER SOM LÄSER DETTA, JAG VILL TACKA ER FÖR ATT NI STÅR UT MED MIG
OCH TACK FÖR ATT NI ALLTID FINNS DÄR FÖR MIG, OM NI BARA VISSTE HUR MYCKET DE BETYDER.
ÄLSKAR ER DÅ NU & FÖRALLTID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0