ingen är så rik att man har råd att förlora en vän som du!

asså förlåt igen, har verkligen inte haft chansen till en dator i helgen
och idag har vi haft studiedag åkt skateboard me nicole och josse osv..
men igårkväll så kollade vi på parenormal activity 3, sjukt läskig eller egentligen
inte läskig men ändå, men ändå rätt bra!
sen så somnade jag.. idag som sagt åkte vi skateboard och sen stack jag
hem nicole cyklade och jag höll i hennes pakethållare och åkte
där bak med min skateboard fyfan va det var kul hihi :)
men sen kom jag hem till pappa packade upp alla mina saker, åt och sedan
duschade jag osv, IDROTT I ELEVENSVAK IMORGON, MEEE EBBBBBBSAN! :D
nu ska jag plugga till so provet, vi ska typ kunna hela världen :(
men jag fick en kommentar av en anonym skriv gärna vem du e för de första
sen så ja visst jag kan ladda upp fler bilder, ska bara fota också. :D
p & k

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi, förlåt isa, men Marie sa att vi inte skulle ha prov denna vecka, utan att det inte kommer på länge ;P <3

2012-03-05 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0