förlåt för dåligt uppatering.

har inte haft orken och kuken, de har varit så mycket i veckan.
men i torsdags kväll va jag och sprang med Jossan & Lina de gick sjukt bra.
i fredags var de vanlig dag i skolan, fett kul ja spelade fotboll och sånt
efter skolan stack jag & nicole hem till mig lyssna på musik och sen
stack jag till björn och nicole till samlingen sen spelade vi match mot vellinge
gick piss hehe, men sen när jag kom hem stack jag till ronja och va me
tildis och ronja fett kul, tack tjejer <3
sen stack ja hem och sov, va sjuuuukt trött efter en jobbig vecka
men vaknade sjukt tidigt imorse, och jag åt faktiskt kebabi pizza
till frokust mwihihih muuuuums.. sen stack jag till träning och de va sjukt kul.
nu sitter jag här och väntar på jossan för vi ska ha kuligt här ikväll! :D
ska försöka uppdatera mer också, lovar jag ska ''försöka''

bilder från igår är på mobilen ska försöka ladda upp dom sen också, men
hejdå så länge, ha en feeeeet lördagskväll nu för de ska jag, puss


Kommentarer
Postat av: Ida

Designen är färdig nu! Eller, enligt min dator iaf, men eftersom den är "liten" så kan det vara något fel, säg till om det är nåt som fattas eller nåt jag ska ändra. PUSS!

2012-03-17 @ 16:48:53
URL: http://idadesignarbloggar.blogg.se/
Postat av: rroonnjjaa

orken och kuken ? <33

2012-03-17 @ 20:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0