detta är ingen bra rubrik..

känner mig otroligt stressad, skolan tar kål på mig :(
jag vet nt vad jag håller på me!
sjukt nice med träning igår bara spela men min älskade boll!
sen blev de hem och kolla tv, orkade inte kolla hela bb
för jag va helt slut! men vaknade upp av det höga alarmet idag -.-
tog på mig idrottskläder och stack till skolan, hade då idrott
första lektionen, dansade till vår låt osv..

kom halv fyra -.- så nu sitter jag här med min spanska och engelska
och försöker lära mig alla glosor, okej kan dom rätt bra men ändå..
& JAG E FETT GLAD ATT JUSTIN FYLLER ÅR! DE ÄNDÅ BRA IDAG! :D

förlåt för allt de neggativa..




Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Frågestunden är slut i morgon, passa på att ställa frågor. Du kanske undrar hur det är att leva med adhd eller depression? Eller bara något random haha, men oavsett vad din fråga handlar om så svarar jag ärligt på allting!

Bloglovin byte? :)

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.

kram!

2012-03-01 @ 18:28:17
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0