varje utgång är en ingång till något helt annat.

hejhej, bättre dag idag japp!
var i skolan såklart, snacka lite med kompisar sen efter
skolan stack jag nicole & josse till typ färg affären för att
kolla på lite, sen stack jag hem hann presic komma in
sen smsade ronja & frågade om jag ville hänga med att
åka skridskor jag åkte med skorna för jag hade inga skridsko
men det va sjukt kul! följe med ronja där ifrån sen
hennes fötter va iskalla så jag fick rama henne och GUUD så
halt det var ute asså, bilder från dagen kommer senare
spanska nu igen då -.-
sjukt svåra glosor/meningar vi har denna veckan så jag mst
plugga på dom hehe!

jag vill skriva något intressant, ett långt inlägg men om vad?
tyck gärna till.. kommentera då asså ;) puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0