olölkrtcnxit

det var ju inte meningen att jag skulle vakna kl 10
utan jag skulle egentligen vakna halv 9 -.-
jag kommer aldrig kunna gå upp tjugo över 6 imorgon!!
menmen.. ja skola imorgon, kul att träffa alla och så
men tråkigt att jobba och anstränga sig hela tiden!
nu är det ju snart nationella proven också:(
idag blir det bara chilla, har haft ett litet minispa med
mig själv nu en stund!
har ingenting kul att skriva direkt, kommer nog några
30 bilder snart, jag kan ju inte göra det via min mobil
och nu bloggar jag ju nästan bara från min mobil,
har också haft ett jätte bra lov, träffat underbara kompisar
och bara haft det allmänt underbart! tack till alla som jag träffade.
nu vill jag också bara ut och shoppa, har ju mycke pengar kvar
märkte jag mer än tusen.. men ja!
puuuuuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0