kommer inte på någon rubrik...

ingen bra dag för mig iallafall, känns bara helt konstigt menmen..
nu har vi också börjat med läxor så det är bara att börja sätta igång att plugga.
a n n a r s h a r d e t i n t e h ä n t t y p n å g o t . .
vaknade bara kvart i sju imorse fick panik, jag som brukar gå upp kl 6 ;ss
fick panik och bara snabbade mig upp ut sängen tog detn första
och bästa outfiten jag hittade sen hyann jag knappt utanför dörren innan jag såg
att klockan var tjugo i skulle träffa nicole kvart i vid romele, OMG fick riktigt snabba
mig där en stund, ska nog ta på mig en ansiktsmask senare sen bara chilla.
det är lixom måndag, HATAR MÅNDAGAR TIHIHIH, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0