förlåt, förlåt, förlåt..

för förra inlägget blir bara så ledsen, men skit i det nu!
igår så hade jag mys med Ebba, Nicole & Elin
gjorde inte så mycket bara mest snackade och va med varandra..
men nu saknar jag bara att få spela fotboll och bara känna
den underbara känslan igen..
och sen vill jag säga grattis till nellie & Adam som nu e tsm igen.. gulligulligt!
adams blogg: adampluttislarsson.blogg.se kika in och läs bloggen tkr jag.
imorgon blir det nog dra till nova med mamma, lina ronja och tilda stack idag
men kunde ju inte följa med så ja!
och sen är vårt internett lite jobbigt just nu så kanske inte världens
bästa uppdatering men ja jag ska försöka!
snart börjar skolan igen, åååh jag vill inte nationella proven och alls bara
orkar inte nu varför kan bara inte allt vara lättare! :(
PUSS

Kommentarer
Postat av: Zaga

Jättefin blogg! :)

2012-01-04 @ 11:42:14
URL: http://zaganilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0