..

jag vill att folk ska se på mig som jag är!
jag är ju bara Isabelle ingen annan, visst folk kanske inte tycker om mig och det får dom göra
jag tvingar ingen att älska mig, gillar inte när folk går och snackar skit eller berättar saker
som inte ett dugg är sant, vad är meningen med det? finns det inget bättre ni kan snacka om eller
bra sätt att visa sin avensjuka på eller? nä verkligen inte.
själv så ser jag på vissa människor annorlund alla är ju inte lika bra/dåliga fina/fula men alla
har något som är speciellt kolla dig i speglen och berätta för dej själv vad du gillar med dej själv
då, DU kanske ser dej själv som en annan person och blir en annan människa som kanske också
gör att andra människor ser på dej som en riktigt cool person som vågar stå för vem du är.
jag kanske inte är världens snyggaste tjej, har det perfekta långa håret och den snyggaste rumpan
men jag hatar inte mig själv för det!
jag är Isabelle, jag vill vara mig själv inte spela någon annan för att verka snyggare / coolare
följ ditt eget hjärta och dina egna tankar!
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker om dig för den du är! <3

loveu.

2012-01-23 @ 20:45:14
URL: http://justlikemalle.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ny hästblogg, där jag skriver om inridningen utav min ponny och tävling och träning med mitt 9 åriga hafflinger sto!

// www.goldponies.blogg.se

2012-01-23 @ 21:04:09
URL: http://goldponies.blogg.se/
Postat av: Emmy!

Sv; Tack! Din blogg är jättegullig! <3

Ha de bra! :D



KRAM

2012-01-23 @ 21:06:19
URL: http://emmylundbereg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0