don't cry, say fuck you and smile! :D

hoho, tomten här, eller nä julen är ju över för länge sedan..
men, idag i skolan var det väl rätt chill hade kul iaf med mina underbara klasskompisar! :)
efter skolan stack jag och Elin ut och sålde kakor gick väl rätt bra!
mer berättar jag imorgon efter skolan MOHAHAHA, vänta nu bara.. :D
men sen så stack jag hem och räknade pengarna 110 kr i drix, bra jobbat här tjejen.
har duschat chillat tränat på replikerna till spanskan ( vi ska spela upp rödluvan ) jag är mamma & berättare
sen typ ingenting, haft en bra dag?
imorgon än de ÄNTLIGEN fredag, hihi tre dagar i skolan men ändå jobbigt haha.
puuuss på er!
min lilla snygge kille på bild, han är MIIIIIN!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hejsan!

vill du vara med och tävla lite? kolla i så fall in på min blogg och kolla i tävlings katogorin! :-)

2012-01-12 @ 20:42:24
URL: http://nathaliewidell.devote.se
Postat av: Vilma

Han är världens snyggaste kille ju!!!!!!!!!

2012-01-12 @ 22:11:08
URL: http://vphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0