bara jag som inte kunde sova igår?

HAHA, asså omg jag kunde verkligen inte somna igårkväll när jag ville de som mest!
så gick ner till syrran och sov och snackade med henne istället så man gjorde ngnting kul en stund!
sen gick jag upp halv 7 idag men konstigt nog var jag inte ett dugg trött haha?! jag var pigg som in i
och tog det chill bara tog på på mig sminkade mig lite och ja de man brukar göra på en morgon!
haha inte kul inlägg? jag måste verkligen bli en bättre bloggare :(
sen ska jag också skicka in en bild till en tjej som ska göra en video
på massa beliebers lägga ut på yt och förhoppningsvis ser han det hihi, never say never right? ;)
men det var typ det jag ville säga!
dagens outfit är bara typ jeans från JC och min tröja från Gina!
puss & hej!
gammal bild hehe, bara för att ha en bild lixom -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0