10 sanningar om mig.

1. jag har alltid varit rädd att vara ensam hemma på kvällen
om jag inte är med någon kompis.
2. jag tror på andar ;s
3. jag kan oftast hur låtar går men kan typ aldrig vad dom heter
4. jag kan lyssna på justins låtar om & om igen tröttnar aldrig
5. jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet
6. jag gråter ofta när jag är själv
7. jag har inget bra självfötroende
8. jag räknar oftast med händerna
9. mitt sämsta ämne i skolan är svenska, suger balle på det.
10. gulliga och fins sms är det bästa man kan få
så nu visste ni tio fler saker om mig, kommentera gärna för jag vet att ni läser det!
puss

Kommentarer
Postat av: Lovi

Justin bieber<3333 thihihi ;)

2012-01-09 @ 20:06:28
URL: http://p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0