1 thing, 2 say, 3 words, 4 you, i love you ♥

tjaaa, jag vet att uppdateringen inte har varit på topp
och min blogg inte har varit rolig att läsa, i know that, i know.

ja som sagt var jag ju och shoppade med lina i tisdags
jag köpte:
en tröja bikbok 50 kr två för 99
en perfym 100 :-
en vanlig svart tröja 50:-
trosor vet nt..
ett iphone skal 99:-
ja det var typ de, inte så mkt men nöjd ändå!
sen kom vi hem och så sov hon hos mig, hade riktigt kul älskar dej vännen.
i onsdags så vaknade jag kl 11 hon klockan 12 så medans hon sov
så spelade jag lite och kolla fb och lite sånt sen vaknade hon
vi gick upp och gjorde inte så mycket käkade lite, sen kollade
vi på TV samtidigt som vi åt kladdkakan vi hade bakat presic då innan..
sen trixade vi lite sen stack hon hem sorgligt jag vet -.-
så jag bara chillade hade riktigt sjukligt ont i magen och har haft nu lääänge!
men innat kunde jag verkligen inte sova OMG så sjukt, jag hade panik
så jag vaknade lite typ var femte minut, sen somnade jag lite och vaknade
vid kl 7 gick upp och plattade till håret sen satte jag upp det för dagens cup!
städade undan lite och sånt, smsade med ronja eftersom hon också var vaken.
sen åt jag lite frokust tog en ipren för att det skulle lätta i magen.
sen packade jag färdigt väskan osv.. sen stack vi mot pappa för att hämta
mina fotbollsskor och sånt dära, sen blev det inom dalby och lämna syrran
sen äntligen vidare till sandby där man skulle spela sandbycupen med mitt
älskade F98 lag, puss på er!
vi var väl allmänt taggade, vann första matchen mot sandby med 3-0 tror jag.
andra matchen mötte vi Arlöv gillar inte dom alls vi spelade bra men dom fick in
ett jävla mål så vi förlorade den matchen, men vi var inte ledsna för det
utan i den sista gruppsspels matchen mötte vi hyllie jag stod i mål och vi vann
nog med 4-1 sen var det klart för slutspel i kvarten skulle vi möta harlösa
då mina två kompisar spelade där, vi taggade och värmde upp som vanligt
gick upp på plan och spelade bra fotboll tog hem kvarten med 4-2 tror jag
kommer inte riktigt ihåg men ngt sånt, fortsatte att kämpa i semifinalen med
1-0 bara bra motstånd men vi var bättre och vann därför, men då var det
ju dax för final vi var nervösa men laddade ändå och vi var så jävla bra
så vi vann hela cuuuuupen vann finalen med med 2-1 tror jag.
gämn cup, men vi tjejer vi var bäst och vann hela med lycka & kärlek
ni är verkligen dom bästa, ni får mig på sånt bra humör när jag spelar me er.
sen skulle jag egentligen va med Ronja nu efter och sova med henne,
men det blev inte av så det får bli imorgon istället! ♥


så söta Amanda & Matilda är, hihi puss på er!


vårt lag e de vita, hihi määääääästare sandbycupen F98 2012!
ses sen, haaaajdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0