WHEN I LOOK AT YOU, I SMILE

har presic komit hem från en underbar dag i stan.
men nu ska jag berätta lite från igårkväll.
som sagt, Ronja kom hem till mig vi snackade lite och så sen så
FACERAPADE HON MIG DEN GRISEN, om att om 5 gillar
skulle JAG lägga ut en video på när jag sjöng.. och ja de
va ju fler än 5 stycken som gillade så jag fick väl göra de ? :(
när jag höll på att spela in ngr gånger kom Lina också
mycket mycket skratt blev det i varje video innan det blev
lite bättre, la ut den här också som ni kanske har sätt?..
sen gick vi ner & kollade bigbrother, NÄ jag gillar det inte alls
lika mycket som förra året, helt random people ju? :(
sen så stack ronja hem men lina stannade här över natten
vi fixade också till min blogg lite för de andra klyddade as mycket :/
ny design och ny header, vad tycks?
kollade runt lite på youtube och hade bara mysigt, somnade runt 2
vaknade av skrikande ungar.. åt och lite sånt
sen stack Lina hem och jag & Ronja stack och pantade flaskor
sen vidare till bussen där vi mötte upp Tilda, riktigt rolig dag tjejer
TACK SOM FAN FÖR DET, ÄLSKAR ER & DEJ MED MIN LILLA FINA LINA (L)
nu sitter jag här hemma och kollar GLEE hihi, ska sedan också kolla O.C I LOVE I LOVE :D
men ni får ha det JÄÄÄÄTTE bra så ses vi senare, puss

Kommentarer
Postat av: Celine

Veckans blogg är igång och det hade varit super om du vill vara med :)

Klicka bara in på bloggen för att läsa mer om hur du anmäler dig

Puss <3

Sry om du inte gillar kommentarer som den här

2012-02-20 @ 17:33:00
URL: http://celinelf.blogg.se/
Postat av: linajeppsson

älskar dig med finis ;*

jag älskar bilden med ;D<333333

2012-02-20 @ 23:37:12
URL: http://linajeppssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0