bara för jag nt har ett piss att göra -.-

DEL 1
Hur bor du: jag bor i två hus, normala hus? (:
Brukar du komma i tid: ja
Hur lång är du: 1.48 nt alls lång..
Kan du laga mat: ja typ(:
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan
Vad har du på dig just nu: underkläder, tights, linne & tjocktröja
Har du någon fobi: inte som jag kommer på just nu
Hade du en bra kväll igår: helt okej
Vilket är ditt senaste inköp: ett kexchoklad! :D:D
Din favoritdryck på morgonen: oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: vetinte xd
Vem snackade du med senast: syster
Varm favoritdricka: varm oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: fanta exotic,cola eller vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte alkohol
När gjorde du senast något riktigt dumt: typ vetinte
Saknar du någon just nu: ja, som fan :$
Vad ska man göra för att få dig irriterad: snacka skit bakom ryggen på mig, svika mig
och ljuga för mig..
Någon jag stör mig på: shalala, ingeeet namn ;)
Intressen: spela fotboll, shoppa kompisar sjunga och ja (:
senaste person du kramade: Isabella 
Senaste person du ringde: pappa
Senaste person som ringde dig: amanda
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: INTE NU?!
Längtar du till din nästa födelsedag: JA!
Är du sugen på något nu: ja..
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: noll
Använder du hudkräm: aa
Attraheras du av män med skägg:
Brukar du baka: händer ibland
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja det är rätt så bra, men det kan alltid bli bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: safe and sound
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: småkryp och fulla gubbar -.-
Har du pengar på mobilen: ja  

 
DEL 2
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? kl 6
Var köper du dina matvaror ifrån? olika antar jag
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ja (:
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? konsertbiljett till justin! ;D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
När var senast någon stötte på dig? vet inte (:
Vad åt du till middag senast? spagetti & köttfärsås
Kan du vissla? haha nä bara ibland!
Tittade du på tecknat när du var liten? ja
När flög du senast? när jag åkte till grekland i somras
Pratar du några andra språk? engelska och svenska, spanska
Har du gråtit offentligt? ja..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ja
Vad har du med dig in på bion? godis min mobil och mig själv ;D  
Vad har du för väder? skit rätt ut sagt, regn och bara blää :(
När sov du senast på golvet? HAHAH! i typ somras när jag va me Jonna somnade jag på golvet :O
Vilken är din favorit drink? en i grekland.. ;)
Gillar du din boendesituation? helt okej
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? ingen aning.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? det har väl hänt kanske någon gång :s
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13
Tror du på liv på andra planeter? vet inte, nä!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? typ, jaaag pallar IIIINTE MEEER! jag vill bar bort från allt..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? skulle varit coolt, men skulle nog inte vågat
Tycker du om att krama folk? ja, hihi ärligt talat så älskar jag kramar
Äger du en digitalkamera? japp en ROSA hihi :d
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? vet inte xd
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja faktiskt.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? ne
Är du mörkrädd? nästan inte alls längre men om ja får välja så väljer jag ljust eller
inte för ljust men ja de ska nt va beck svart ;)
Tre saker du alltid har med dig? mobilen, nycklar och mig själv ibland iaf :D








2 års gamla bilder & 2 års gammal redigering men jag bryr mig faktiskt inte
för de va iaf SOOOOOOOMMAR, SOL OCH VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0