tandläkare och sånt..

förlåt för jätte dålig uppdatering och sånt men jag vaknade rätt sent och sen va det bara
upp fixa sig sedan vidare till tandläkaren, och om ni inte visste det är tandläkare för mig läskiga
så jag va helt stressad.. men de gick väl bra antar jag!
vidare hem till underbara Lina efter det, efter ett tag kom Balle och vi typ hade en as kul
lek med att slå varandras händer och sånt så man va ju lite röd om händerna och inte LITE IHELLER!
bilder kanske kommer senare, lina tog med sin kamera, FAST JAG & SANNA VANN TÄVLINGEN!
kingarna jao, efter de stack jag hem för jag vill inte gå igenom byn helt själb när de e såhär mörkt
som det är nu.. ska kanske va me tilda och ronja sen!
kanske också missar fotbollsträningen imorn för vi ska till Lund o typ shoppa sen BIO!
vetinte än, men ni är bra på att kommentera eller för att vara min blogg e ni de, så fortsätt bara
DET E SUUUUPER KUL! STATESTIKEN SER OCKSÅ BRA UT, TACK FÖR NI LÄSER MIN BLOGG LIXOM ?!
puss & kram


GEEEEE MIG SOMMAR, JAG VILL HAAAAAA NUUUUUU!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0