love you'

Ronja Mårtensson,
du är den finaste ronja man kan ha chans att va vän med, du är så fin både utanpå och inuti!
du ska veta att du är en sån sjukt bra person, och att DU är helt magisk!
alla våra minnen? jag är så otroligt lycklig när jag är med dej, jag känner att jag kan vara
mig själv du är en stjärna för mig, jag kommer ihåg när jag presic hade komit hem från grekland
du visade verkligen att du hade saknat mig, vi va två hela dagar tillsammans hade kul fotade
och så hade din mamma typ presic börjat bygga naglar hemma hos er så stod vi där vid
soptunnan glada som aldrig för fotade och hoppade gjorde massa miner och ALLT och så presic
när vi stod där och fotade kom lousie och hennes kompis ja då snygga ungdomar HAHA som
vi tyckte det var pinsamt, vi tog kameran sprang in och började GAPFLABBA! jag kommer aldrig
glömma alla stunder dagar nätter sorg och skratt med dej det är helt underbart allihopa!
du är en otroligt fin vän, gjord av guld och trillande ner som ängel till jorden, i love you
du gör så mycket för mig, att du får mig att le och gråta på samma gång, jag kan verkligen
snacka om ALLT med dej och de hoppas jag du kan göra me mig med. älskar dej min fina vän



Lina Jeppsson,
haha du, du du du du du får mig alltid på så otroligt bra humör, bara man får ett sms av ' lina jeppsson (L) '
så börjar man le, du är en riktigt sötnos till glädjespridare du lyser upp mina dagar, du är en helt
fantastisk vän! lina jeppsson inte bara ett fint namn utan i det namnet finns så mycket fint
för du är där, det är du som heter lina och det är du som är den fins personen som jag älskar
vi har bråkat? men vilka systrar gör inte det, ja systrar du är som en riktig syster för mig
vi har kämpat tillsammans, hjälpt varandra, skrattat med varanra, gråtit tillsammans och gjort ALLT TILLSAMMANS.
du var den första jag dygnade med, och de va de roligaste också, du är den som jag inte vill förlora
för du är värd så mycket! jag älskar dej med hela mitt hjärta och du ska alltid komma ihåg att jag
finns alltid vid din sida om du vill snacka, de som du gör för mig gör jag för dig!
lina jeppsson hjärta isabelle roseus det är så ÄKTA KÄRLEK STAVAS!



nicole malmqvist willander
förlåt för jag kallar dej WALLANDER men du löser exakt lika många brott som han
kanske inte samma sort men du löser dom, och du hjälper mig ALLTID!
du vet att du alltid har mig vi har gått igenom mycket tillsammans vi sjunger
alltid haha, roliga vi är va? ;D kom ihåg förra året då vi presic hade bråkat
så sjukt mycket vi hatade verkligen varandra okej vi hatade nt varandra men
vi sa det, det var jul och vi hade redan fixat julklappar till varandra din älskade
diesel hade avlivits och jag stöttade dej, du fick din julklapp vi blev vänner
och efter det har vi aldrig varit tightare (stavning) nä men det är verkligen
så bra att jag har dej, dina sms och dina leende i skolan gör mig så glad
du och jag ja vi är korkade blondiner rent ut sagt, men jag älskar dej ändå
för DEN DU ÄR! du behöver absolut inte spela ngn annan för att vara den perfekta
för du är redan det, du är redan den perfeka underbara bästavännen man kan ha.
jag älskar dej, och förlåt än en gång för alla gånger vi svikit varandra, men de
e du och jag, de e så de ska va.


Amanda Ohlsson
min egna lilla 'fotbollstönt' vi spelade handoll med varandra, ja jag vet inte om du kommer
ihåg det riktigt för det var rätt så länge sedan om jag ska vara ärlig! men JAG kommer ihåg
det som de va igår.. du kom där med din ibrahimovic tröja röd och svart haha så gullig du var
du slutade och vi tapapde kontakten, men sen när jag som minst anade det så började
du i VEBERÖDS AIF F97/97 I FOOOOOOOTBOLL! vi hade ju nt snackat på länge
så vi snackade knappt.. men det kom och nu är vi som fotbollssystrar för varandra
du är sjukt bra, inte bara på fotboll då utan sjukt bra på att vara en ÄRLIG vän, jag kan
verkligen lita på dej älskling! du betyder så mycket, och det är inget som jag bara
säger utan jag är 100 % ärlig, jag hoppas du fattar det, och vad som än händer
finns jag för dej tönt, glöm aldrig det, jag älskar dej så mycket! du är värd så mycket
mer än vad du får..



Pontus Berg,
en sjukt bra killkompis ja nästan den bästa, som alla andra vänner får du mig
alltid på bra humör, även om vi kanppt träffas så är du en nära vän för mig!
du är sjukt snäll söt och king på fotboll, och sen är du också SJUKT ROLIG!
haha jag kommer ihåg när du amanda jonna och sebbe skulle va hemam hos oss
men sen så fick jag inte visa mig så jag va tvungen att va inne i mitt rum hela tiden
men det blev som tur va inte av haha, sen lärde vi känna varandra vilket som
jag INTE ångrar, för man kan verkligen lita på dej och snacka me dej!
puss på dej my friend <3



Sebbe Petersen..
ja jag tycker själv att vi har tappat kontakten nu men du är ändå
en jätte bra kompis för mig hehe vi har varit på g men de blev inget för
de men vi höll ändå bra kontakt och va bra vänner, vi va på jullovet tror
jag det va och de va svin kul.. vi skrattade as mycket, spelade fotboll
mot småttingar och hade allmänt kul, saknar den tiden :/
nu smsar vi bara eller knapt längre.. träffades på romelecupen och snackade
lite där, hopps vår kontakt fortfarande håller för du e en sjukt bra kompis!



Ida ekenberg.
aw, jag saknar verkligen den fina vänskapen vi hade! vi snackade varje dag och om
vi inte gjorde det så chattade vi på MSN elr smsade.. jag kommer aldrig glömma
när vi hade vattenkrig i kläder vi blev heeeeeelt blöta sen kom vi på
varför tog vi inte våra bikinis på oss? ja lite pantade är man ju..
men du ska veta att jag har ABSOLUT INTE glömt dej, du finns faktiskt as mycket
i mina tankar, du är en riktig fin & bra kompis, äger en bra blogg.
men jag tycker vi ska börja prata mer och göra mer med varandra för jag vill inte förlora
en sån underbar kompis som du, jag älskar dej Ida glöm inte de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0