kvällsinlägg!

japp tjenare, här sitter jag pigg som en ärta framför datorn och chillar, redigerar lite bilder osv..
imorgon är det skola, ser inte så mycket neggativt på de faktiskt, jag får träffa alla kompisar de
e ju alltid kul, jag skrattar iallafall as mycket i skolan och har nästan aldrig tråkigt!
även om vi har lång dag i skolan imorgon så ja..
snart nationella igen, tror de va i matte? nä va de i engelska? ääh jag vet inte!
annars har jag inget annat att säga, ååh nej inte NO imorgon, bajstolle :(

nu kommer en bild från förra vintern tror jag de va, när jag hade tappat min mobil i snön -.-

Kommentarer
Postat av: Julia K (TEAMRYTTARNA)

Super fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2012-02-26 @ 21:58:31
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0