jag kunde dö för dej, nu är du död för mig.

heeeeeejsan, sitter nu i Matildas rum och bloggar medans hon är i duschen.
igårkväll kom jag till romele vid kvart i sju då kollade jag & Elin malle och amanda lite
sen kom matilda dit så satt vi och snacka lite me mina kompisar.
efter det stack vi hem till matilda och typ åt lite sen stack vi ner med popcorn och satte
oss och skypa med en snygging mwihihih ;)
idag vaknade jag halv 10 matilda vaknade typ 9 så vi stack upp och åt pannkakor
sen vidare till hennes bandy match hon vann med 12-0 riktigt bra jobb älskling.
snart ska vi sticka hem till mig och ha föreldrarfritt hela kväääällen fett nice.
nu kommer hon men ha de bra.
skypa med oss ikväll adda mig på skype: isabelleduvethon
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0