i'm nothing without you.

clara nyberg, du är en människa som verkligen lyssnar en otroligt fantastisk person
som man vet att man alltid har vid äns sida, du är så underbar att det inte går att beskriva med ord!
du har hjälpt mig stöttat mig i alla svåra lägen jag har gått igenom ovh du ska veta att
jag finns för dej vännen, du kan ALLTID snacka med mig! även om vi aldrig träffats har vi något
speciellt vår vänskap är helt bäst, du är verkligen en underbar vän, presic som man önskar!
du ska bara veta hur jävla värdefull du är, du är värd allting i hela världen tur att jag har dej
och det är tur att världen fick en sån fin människa till jorden.
du har någonting som ingen annan har, och det är något som e så bra att det inte finns.
jag känner att jag kan berätta allt för dej för jag vet att du alltid skulle lyssna på mig.
du är helt magisk! om du bara visste hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dej.
du & jag föralltid clara vi mot världen, du är BÄST!
när du är lycklig är jag lycklig, jag finns alltid vid din sida, det är du som e ljust för minda dagar & nätter.
 



Kommentarer
Postat av: Amanda hallqvist

isabelle, har du skype för jag vill sjukt gärna snacka med dig gmn <3

2012-02-23 @ 21:31:57
Postat av: linajeppsson

aw dsm bellan älskar dig ngt sjukt ;* <333333333

2012-02-23 @ 22:06:40
URL: http://linajeppssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0