första delen av nationella avklarad.

yeah, känns så skönt att ha tre prov av några avklarade alltså första delen.
svenskan då ja! började med läsförståelse och det kändes faktiskt sjukt bra, eller iallafall gämfört med
alla andra läsförståelser jag har gjort. sen var det att man skulle skriva en berättande text
från en bild vi fick se. så ja de kändes väl bra!
sen på eftermiddagen efter lunchen stack vi 6:or till skridsko banan men jag pallade inte åka
så jag Elin, Isabella & Nour gick slingan och fyfan vad vi hade kul ;D
sen blev det sticka hem med Elin till Ronja, bakade kolakakor mumsmums.. ISA BJUDER!!
sen hände de lite kuliga saker där.. :D sen blev det fotbollsträning i min dunder förkylning, najs? näää.
imorgon blir det momo teater me klassen i maaaaalmö boooooooring :(
C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0