Du kan inte stoppa mig.

Tidelu, måndag morgon innebär skoloola snart men först ska jag fixa lite
Nationella proven hela onsdagen och fredagen :( sjukt nervös inför de.. Men helgen började fett bra och slutade ännu bättre den har spenderats men självaste underbaraste Matilda, åkte till henne i fredags kväll och så typ chillade vi och snackade lite Skype med Elias :D lördag morgon vaknade hon 9 jag typ halv 10 och så åt vi sjukt goda pankisar till frukost och sen va de dax för innebandy för maaaatti :) dom vann med 12-0 och spelade sjukt bra inte för jag kan innebandy så bra men ändå.
Sen var det vidare hem till mig lagade taco och chillade framför en film. Sen snackade vi Skype med eliaz igen woooooopa .. ;)
Igår alltså söndag fett chill dag taco till frukost och en annan film, sen kom hennes mamma och pappa och hämtade henne då dom också körde nig till paaaappi,
Kvällen var nere på romelecupen me roliga kompisar ;)
Sen hem och typ Chilla sen sooooova.
Nu ska jag käka så have a Nice day:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0