DAG 2- din bästavän

jag har ingen direkt ''bästavän'' utan jag har några kompisar
som är absolut BÄST men jag har också många som betyder mycket för mig
men jag tar dom som jag är med mest.

Lina Jepsson.
en väldigt bra vän som jag har känt i ungifär 3 eller 4 år jag kan lita på henne
till 100 % jag vet att hon alltid kan prata med mig, jag älskar henne verkligen
hon är en riktigt busigt rolig tjej som alltid får en på bra humör hon är 13 år alltså
ett år äldre än mig går på samma skola, hon spelar fotboll i samma lag som mig
och där pratar vi en hel del, med henne kan jag vara mig själv och hon är verkligen
en ÄKTA vän, du är en ängel för mig.


Ronja mårtensson.
du är också en riktigt bra kompis och jag har alltid lika kul med dej,
jag skulle beskriva ronja som en sprallig rolig busig snäll och snygg tjej
du betyder sjukt mycket för mig & du är värd allt i världen.
ronja spelar också fotboll i samma lag som mig & Lina
hon är också 12 år gammal och vi går på samma skola.
vi brukar mest träffas när jag är hos min pappa eftersom vi bor
bara typ en kvarter ifrån varandra då vilket som är bra, puss.


Nicole Malmqvist Willander.
Nicole är en tjej som är lika gammal som jag och vi går i samma klass
vi började snacka med varandra i slutet av trean sen dess har vi varit
sjukt nära, du är en sjukligt bra vän som alltid finns vid min sida
hon är verkligen jätte bra på att sjunga och hon kommer gå långt
nicole och jag har ALLTID rolig tillsammans vi är som två barnungar
men vadå då vi har inte sagt att vi är normala.
jag och nicole träffar varandra VARJE DAG & NÄ JAG BLIR INTE TRÖTT PÅ HENNE.
du är helt fantastisk nicole och jag älskar dej för den du är.


Matilda Holmgren.
du är en tjej som har följt mig hela mitt liv änna sedan den första dagen
jag blev till liv, vi har varit vänner i hela 12 år alltså hela mitt liv
du gör mig fett lycklig och du får mig alltid att le när jag är med dej.
vi har många otroligt fina minnen med varandra och du är som en
riktig extra syster för mig du vet ALLT om mig och jag älskar dej fett mkt.



josephine dahlman
du är en liten 'smörig' haha skojade, nä men du är en riktigt
roligt fin och sann vän, du och jag började väl va på riktigt i 5:an
och det har varit jätte roligt att vara vän med dej detta året eller
lite längre än ett år men ändå, du är alltid så gulligt glad
och jag älskar verkligen ditt skratt! :)
du betyder väldigt mycket för mig och du din lilla gulliga friend :) <3
josse är lika gammal som mig och jag nicole och josse
är väldigt ofta, du är bra på gitarr & bra på fotboll och bra på att
bara vara dej själv & de diggar jag starkt.


och sen har jag också andra bästavänner
som typ, oscar, matilda ovenberger,dante,amanda,elin osv..

Kommentarer
Postat av: Nicole<3

Awww älskar dig<3

2012-02-02 @ 20:58:10
Postat av: Sofia

Fin blogg :) Roliga och intressanta inlägg :D

2012-02-02 @ 21:53:51
URL: http://tuvaosofia.blogg.se/
Postat av: julia korecic

sv: aw, tack :D

2012-02-02 @ 22:47:33
URL: http://juuliakorecic.blogg.se/
Postat av: josse

naaw älskar dej sötnos <33

2012-02-03 @ 21:36:30
URL: http://jjosephinedahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0