mycket att göra ? :(

hejsan , ehm typ denna veckan har bara varit för mycket!
läxa , kompisar , familjen och ja allt i ett ?!

tordags - va man med jossan & elin sen på kvällen kollade man på killarna
så fick man träffa persson & nisse också tummen upp på det.

idag efter skolan typ stack jag hem med elin, kollade på tv
och gjorde love testet hahah jag är beroende av det jusst nu !!
sen så typ åt vi lite satte upp håret sen stack vi mot bussen för att
möta amanda men så typ ringde vi till varandra typ 1000000 gånger
för jag hittade inte henne , sen så stod hon vid rödljusen hon hade
ju kunnat säga det HAHA! sen så stack vi till samlingen gick in i omklädningsrummet
va bara jag elin amanda & jossan där så vi typ chillade delade
ut matchkläderna till alla sen så red jag på amandas rygg haha det va
sjukt kul vi sprang runt där och så höll jag inte i mig så jag typ trillade (: :)
sen bytade vi om medans alla andra kom & kom , sen gick jag ronja ut och
skulle värma upp lite , passade trixade och ja som vanligt!
sen gjorde vi alla i laget det vi brukar göra sen så typ gick vi in i klubbstugan
för att snacka lite om hur vi skulle spela ;)
vi gick ut och matchen sattes igång , guuuuud det var en riktigt tuff match
för båda lagen, men sen när det var typ 2 minuter kvar så sprang tova igen allt
passade sanna som sköt mitt på målvakten så hamnade den på linjen och ronja
bara kom och gled in bollen, fyfan vad vi blev glaaaaada sen va det typ stressigt som
fan för vi bara vi mst upp med bollen lixom sen så bara hörde vi signalen
och alla sprang in vi tackade och gjorde vår raaamsa , vi vaaaaann serien seriöst ?!!!
TJEJER , VI ÄR HELT KLART BÄST OCH JAG ÄLSKAR OSS TILL TUSEN %

sen så hade vi korvgrillning och sånt efter för att fira eller vad man säger haha!
hade följe med ronja och hennes mamma & pappa hem för vågade inte cykla
själv och syster hade redan stuckit så ja ?!
menmen , kom hem packade upp väskan och satte mig i sängen med lite godis
mobilen framme och datan i knäet lyssnar på musik och chillar !

imon blir'e match me 99orna igen, och vi har också vunnit serien så två segrar
för mig i höst , det känns riktigt bra JAO :D

nu ska jag kolla lite runt på bloggar och fb , ha en bra kvälll.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0