' lycklig ?!

japp, världens lyckligaste tjej här :D
igår efter skolan stack jag josse & nicole till bussen där satt vi och skrattade
i 10 minuter sen kom bussen, vi satte oss längst bak snackade satte på musik ;)
sen kom det typ en läskig gubbe menmen , när vi kom fram till lund så skulle vi gå
lite och så kom lilla söta hilma där så då snacka man me henne lite hihi så söt hon är.
sen så gick vi vidare och så gick vi in på H&M hittade lite fina grejer hihi, sen va det
vidare till åhlens (stavning) hittade hårspray ring och ja lite saker där sen så fanns det inga
pipi tröjor kvar på gina ;( sen in på H&M igen vet inte varför haha, sen så va vi där gick
runt lite sen åkte vi bussen tbx hade sjukt kul tbx osså, när jag kom hem va filip noah adam här
så åt vi och sånt, sen skickade oscar ett sms om ngn ville träffa han o dante ikväll så svarade
jag så efter en stund så stack jag till fotbollsplanen med nicole sen kom oscar dante sen efter
det kom elin ebba och isabella, det blev kallt så vi stack hem till ebba.
fyfan va det va kul, vi gjorde allt möjligt rolig! sen klockan 11 skulle dom andra gå hem så då stack
jag också, så hade man följe med elin hem;)

nu sitter jag här förkyld men sjukt glad jag bara älskar livet ibland typ som nu! ♥
ha det bra ses senare.

/ isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0