i was born to be somebody.

kom presic hem från Elin, sov där efter en sjukt nice kväll me Ronja, Lina & Elin.
stack till elin ungefär kl 2 kom dit då när dom höll på att äta världens starkaste nudlar EVER!
fick smaka och det bara stack på tungan seriöst!! efter det så ringde ronja oss så stack vi till ica
där hon var, vi köpte godis chips och dippa. sen kom vi till Elin igen efter en stund då jag & Lina
satt på TV;n och kollade på det okända , sjukt coolt men ändå läskigt.
eller är det bara jag Elin, Ronja & Lina som tycket det PAHHAHAHAHAHHAHAHA ? :D
sen så åt jag och Elin hemma hos henne, sen skulle Ronja & Lina hem till henne och äta så
då följde vi med ;) vi fick smaka tacopaj som va sjuuuuuuukt GOD !
stack sedan till elin igen för att kolla film och käka lite gottgott, men innan det så snackade vi
med Elins mamma & pappa om fotboll haha ;) och lite iphone sakl & sånt dom har hihi,
sen så fick vi en high shool musical känsla så vi satte på det, kunde alla låtar så jag bara satt
och sjöng med till slut såg jag mig runt så kollade alla på mig sen började skratta :D
sen så skulle dom sticka för dom hade zonläger idag så jag & elin gick in i gästrummet satte
på TVn och till lut somnade vi, vaknade 10 idag sen stack jag till pappa för att packa mina väskor
för snart bär det av till mamma också.
där hörs vi , pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0