ehm , inte bloggat sen onsdags ?! :(

obs, men hej hopp!
nu är jag här igen har komit hem från match presic med 99:orna vann med 3-1 och jag gjorde
ett mål! bra spelat tjejer!

igår efter skolan stack jag Nicole , Elin & josse in till stan för att köpa lite grejs och sånt
fick med mig hem en tröja på gina för 49;- ett par jeans på H&M för 100;-
en ring , ett armband , ett halsband, en mascara , en puder borste, en annan grej, ett nagelack och lösnaglar ;)
hade riktigt kul med er tjejer, men efter vi hade varit inne på åhlens så va det bara 3 och en halv timme till festen och bussen gick om 18 minuter och jag skulle in och handla godis oxå hihi så jag & josse gick snabbt
in på candy people och köpte godis sen så stack elin och nicole till gina för att köpe en grej till. sen när vi sprang till bussen kom nicole på att hon hade glömt sin påse inne på gina så vi fick springa tbx till gina hämta hennes påse sen springa och då va det bara 3 minuter till bussen gick vi fick panik och v sprang över hela stan för att omma till bussarna sen hade vi missat den men så såg jag att det gick en buss kvart i så vi tog den istället så innan det gick vi och köpte dricka för alla va sjukt törstiga efter allt spring hehe ;)
när vi hade komit hem stack jag och Elin hem till min pappa för att hämta mina svarta jeans sen stack vi hem till min mamma för att ducha och efter det stack vi till nicole och josse för att fixa oss till festen där.
vi hade seriöst sjukt kul med musik och allt när vi fixade oss. bästa dagen ever, men det slutade inte , vi gick till festen och det va inte så många där när vi kom men det kom fler och fler, sen så haha ringde oscar olivia 2 grr för att han och Dante hittade inte så tk fick cykla och följa dom o visa vägen , sen när dom kom tbx åt vi sen
efter maten gick vi ut och gjorde olika grejer i lag sjukt ul även om mitt lag kom typ sist hehe, sen så sjöng vi lite och gick runt och pratade lite sen så va det efterrätt sjukt mumsigt hihi, sen va det dax för paket öppning olivia blev sjukt glad för allt hihi såklart ;) sen dansade vi bara lite och hade sjukt kul tills det tog slut vi va tvugna att gå hem halv 12 för vi hade match kl 9 dagen efter :'( men det va ändå sjukt kul. vi gick hem till josse för att hämta våra grejer sen följde elin med mig hem och sov här fyfan vad dagen blev bra jag äääälskar er.
det måste göras om .

om ni inte orkade läsa allt så tycer jag ni ska göra det för det är värt det haha!
släng hit en kommentar eller två.

/ isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0