börjar om på nytt!

idag börjar jag om på nytt.
bloggen har inte gått som jag hade tänkt mig eftersom det har varit sjukt
mycket ivägen och ja ! :(
men nu ska jag ta tag i det igen ;D

idag i skolan så ja hände det sjukt mycket , vi sprang slingan på idrotten i skolan
och så började jag springa så fick jag typ as ont i hjärtat men jag fortsatte att springa
och sen när det va typ en halv kilometer kvar fick jag typ inte luft jag visste inte vad
jag skulle göra seeeeeriöst?
jag fortsatte att springa till målet för jag ger ALDRIG upp det finns inte i mina tankar!
men när jag kom in i mål så frågade idrottsläraren vad de va men jag kunde knappt prata
så jag lutade mig på cyklen och försökte andas ut och ja efter typ en timme började det släppa.
sen efter lunchrasten så hade vi en liten lektion sen rast igen och de va tyyp sjukt konstigt för ebba
skulle öppna dörren för hon skulle gå ut så typ stod simon där och bara smällde igen dörren
igen så ebba fick hela dörren i huvet så först skrattade hon och så sen så började hon as
gråta för det gjorde as ont så fick hon ett hack o så så hon fick åka hem sjukt synd om henne :(
hoppas det är bra med henne nu!
med mig är det bra nu iallafall om jag inte anstränger mig haha!
kanske ska ge mig ut och testa springa ikväll?!?!
imon blir det stan tror jag me nicole och jooooooooooosse posse kulkul ;)
ska typ plugga nu ses ikväll poooooss !


min älskling på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0