vi är bäst tjejer!

inte bloggat på ett tag det beror på att jag inte har haft tillgång till datan
mycket löxor kompisar osv..

onsdags ; kul dag i solan, mycket skratt och så ;)

torsdags ; vanlig dag i skolan, på kvällen spelade
jag fotboll med Elin, Dante & Simon sen kom ngr andra också.

fredags / igår ; bäääästa dagen ever ;)
skolan va fett chill & fett rolig spelade fotboll med dom
vanliga fotbollskillarna haha ;)
senare efter skolan stack jag & Elin hem, sen stack vi till
skolan för att vi skulle spela fotboll med Hampe, oggebooii & Simon ;)
faktiskt sjukt kul, gjorde helge, match, inlägg, trixade och snacka lite.
efter det va jag tvungen att sticka för det va match på kvällen så
va tvungen att sticka hem äta och ja!
kom hem snackade med mamma & amanda lite sen åt vi
sen vidare hem till Elin för jag & Amanda skulle åka med dom till
matchen, samlingen va rolig hihi ;) stack vidare till Arlöv
sjukt taggade inför match asså.
och vad tror ni att vi gjorde? VI VANN HELA FKN A-SERIEN :DDDDDD
vi är bäst tjejer, ingen kan slå oss ;d
sjukt glada vi blev asså, sen så kom våra tränare med två flasker
pomac och sprutad och hällde över oss så sjukt härlig känsla asså!
sjöng vår lilla undebara sång, vatten krig och bara älska.
stack där ifrån underbart glad! ♥♥♥♥♥
kom hem sen blev det cykla vidare hem till nicole för att nanna kudden där
kul kväll asså, bilder kommer när nicole har lagt öcer dom på datan!
somnade typ halv 3 ....
... vaknade klockan halv 9 av mitt alarm skulle upp och ladda inför match igen
med dom i min egen ålder asså 99;orna.
vann faktiskt serien där också , sjukt bra jobbat tjejer ! ;)

tack för en undebrar helg.. som nu fortsätter lika underbar.
kanske sticker ut och träffar friends tonight kulkul..
får se hur det blir!

här kommer en bild från när vi ska tacka efter match i fredags
puss på oss tjejer ;)


/ ISABELLE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0