föralltid jag, föralltid du, föralltid VI!

inte bloggat på 6 dagar!
jag är ingen bra bloggare i know!
men jag tycker det är skönt att skriva ibland..
jag har inte bloggen för att jag ska få flest läsare
eller många kommentarer visst det hade varit kul men
jag har den för att det är kul och att jag vill skriva
av mig om ALLT!
är sjuk igen, vilket som inte är skönt..
men denna gången är det dubbelt så dåligt ska jag säga.
skulle egentligen haft prov idag men eftersom jag är
sjuk kan jag ju inte det!
på frdag är det fest hos kompisar, fixar mig innan med lilla tildis ;)
sen kommer det säkert bli fett.
träffar kompisar som jag nt har träffat sen i somras!!
gamla bilder men bara för att ha dom ..
bara för att jag älskar min bieber sjukt mycket, han & hans musik gör mig hel! :)
fotboll är livet .. smögen är sjukt saknat :(
en sjukt härlig dag,kväll/natt med er dom dagarna som gör mig lyckligast, jag älskar er ! (L)
det var en underbar dag på stranden med er mina allra bästavänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0