Snälla Bli Min Igen!

tjoo !
sitter här framför båda mina datorer och lyssnar på musik & bloggar från den ena
och redigerar bilder & fb på den andra haha!
vaknade kl 9 av mitt alarm, gick upp klädde på míg åt frukost sen stack jag & hämtade
fotbollsskor hos Elin, tbx hem och packa väskan sedan spelade jag lite wordfued sen stack
jag till träningen, tränade med 99;orna idag bara för att jag ÄLSKAR att spela inomhus och
fotboll över huvodtaget hihi ;)
sen nu för en halv timme sedan kom jag hem, drack lite och åt lite chips gottgott :D

igårkvällen bli sjukt bra !
men tyckte sjukt synd om lilla söta Emma hennes iphone blev spärrad för emelie försökte
komma in på den så slog hon fel kod så ja blev det en timmes spärr sen när det hade
gott 1 timme så skulle hon slå sin kod igen så slog hon fel så blev det ännu en timme :(
menmen .. vi hade kul som fan, känade 200 kr på att ta undan och ta fram maten & så hihi.

ha en bra dag, ni får lite bilder sen också puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0