sjuk + tråkigt = test

bara för att jag har sjuuuuuukt tråkigt..

Fullstädigt namn: Isabelle marie Roseus
Födelsedag: 1 april
Ögonfärg:
blågrön
Hårfärg: typ slingat blont
Högerhänt/vänsterhänt: höger

Favorit:

Sport: fooooootboll såklart :)
Helgdag: fredag efter skolan & lördag
Årstid: sommar 

Har du någonsin:
Varit kär: ja en gång ..
Blivit dissad: ja,
Sovit utomhus:
haha ja vilken upplevelse asså :D
Sett en död människa: tv jao, inte asså död så bara asså ja..
Retats: jappss..

This or that
:

Pepsi/cola: cola !
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar 
Tv/film: beror på

Gitarr/trummor: gitarr 
Adidas/nike: nike

Senaste du:
Skrattade: igår i skolan.
Grät: idag
Filmen du såg: systrar i jeans haha
Drog ett skämt: igår tror ja
Sjöng en sång: just nu

Har du under den senaste månaden:
Kysst någon: nej

kramat någon: jadå
utomhus: ja,
Bakat: aa
Viljat dö: mm...  menmina vänner håller mig kvar♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Heej

bloggen e assa fin alltså :) JAg älskar att se sådana bloggar som din. De e så wonderful. Men sedan finns de ju en del du kan tänka på men de e liksom, SHIT THE SAME enligt mig

2011-10-18 @ 18:10:09
Postat av: Jessica Holmqvist

Bloggtävling på bloggen, vinn ett Dynamic schabrak 2011 från Schockemöhle i valfri modell ( dressyr eller allround ) samt färg! ( brun eller Vit)samt blir även länkad inför 300 läsare!

http://stockholmriders.blogg.se/2011/october/bloggtavling-igen.html#comment

VAR MED I VÅR TÄVLING NU!

2011-10-19 @ 12:00:12
URL: http://stockholmriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0