NEVER SAY NEVER !

hej alla mina vänner ;)

hur är läget idag?
för mig är det iallfall TOPPEN på högsta nivå!
kom till skolan tio minuter innan vi började ungifär , snackade
lite med polarna sen hade vi typ SO med camilla, medeltiden kungar o sånt..
inte så kul med det va ju bara en timme så ?!
sen så vanliga lektioner rätt kul ändå ! ;)
skolan slutade 14.40 gick till ronja & lina med elin
sen så stack vi hem till Elin packade in lite saker ipad saker , data saker iphone saker
och hörlurar och lite såna grejer ;)
fick med mig hem ett minneskort till kameran, en röd datamus och ett musunderlag haha?
data hörlurar och en inredningsbok hihi ;)

sen när jag Ronja & Lina skulle sticka hem så gick linas kedja isönder och jag fick punka
med jaja, jag sket i min punka men lina fina lagade sin kedja den lilla sötnosen ! (L)

sen kom jag hem och lite sen kom ronja & elin så kollade vi på NEVER SAY NEVER!!
inte för att dom gillar han men jaja den är så sjuuuuukt grym asså !
satt och grät lite då & då han är ju så sjukt bra & gullig hihi ;)

sen stack dom och nu har jag packat upp hörlurarna musen och sånt så nu använder jag det :D
ska snart kolla nellie berntssons bääästa blogg ;)

kärleken , ja det går väl som vanligt , inte dåligt men inte bra ?!

puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0