my best friends <3

eftersom jag har sjukt tråkigt så satt jag och gjorde lite bilder på picasa & picnik
gjorde på mina två söta vänner ronja & lina
här är min fina vän lina som alltid finns och stöttar mig när jag behöver, jag älskar dig!
jag och lilla fina i smögen vid hamnen så söta ;)
sen ronja & lina tillsammans och en liten text jag skrev..
älskade ronja, som alltid är glad och omtänksam bryr sig alltid om mig, älskar dig!
sjukt söt bild på lilla ronja, kolla hennes ögon lixom ? :O :O
ni är verkligen två äkta vänner som alltid finns och stöttar mig i alla lägen
utan er så hade jag inte klarat mig i nuet...
ändå sedan första dagen vi träffades har jag alltid vetat att det var något
speciellt med er! ni är fantastiska?!
ni är dom bästavännerna jag har, vi har alltid så sjukt roligt tillsammans
och vi kan snacka om allt.. och jag ÄLSKAR att ni älskar justin nu också hihi ;)
jag kommer ihåg en kväll då vi tre var ute och fotade vi hade sjukt kul
skrattade och skämtade, bara va vi..
jag vill aldrig förlora er för det skulle varit ett helvete för mig..
när mina föreldrar skiljdes va ni dom som alltid frågade hur jag mådde
om jag behövde någon att snacka med.
förlåt att jag inte har hjälpt er på samma sätt jag har verkligen försökt
att göra mitt bästa, men tyvärr funkar det inte alltid :(
vi har bråkat rätt många gånger tyvärr är det menmen.. det har löst
sig alla gånger och jag hoppas verkligen inte att det händer igen för att
bråka med någon av er är det sämsta som kan hända
för ni är dom två personerna i mitt liv som jag älskar mest som jag
bryr mig om och är rädd om. många fina underbara stunder tillsammans
både bra och dåliga stunder.. men ni är rikttiga äkta vänner!
ni två är också bästavänner med varandra vilket som gör det lättare för mig
ibland för ni är samma personer nästan bara att ni är helt olika egentligen
ni båda är otroligt fina dom finaste som finns! med er kan jag snacka om allt med
ni förstår och peppar mig om det är ngt dåligt. och om det är något possetivt
så blir ni glada för min skull och då blir jag också ännu gladare:)
JAG VILL ALDRIG FÖRLORA ER NEVER EVER!!
ni två i mitt hjärta det är bara så det ska vara det passar ihop ! :)
jag älskar er det ska ni föralltid veta!
det var lite om dom.. vi hörs senare pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0