LAIF ÄR SVERIGE MÄSTARE!

japp, rubriken talar ni veberöds & lunda tjejer är ju bäst!
blev svenska mästare 2011 graaaaaaaaattis girl's :)

igår satt man i bil i 6 h men sen va man framme i karlskoga fett skönt.
hade en trevlig kväll me kusinerna:)
sen imorse vaknade jag typ åt frokust satte på mig sen stack vi till stan
handlade, en stickad tröja på H&M 249:-
sånna grejer till benskydden 40:-
två par tights 198 :-
alltså 99 kr per tights.
taaaack för allt pappsen, du e bäst :)
sen kom man hem typ åt lunch och så, snackade lite sen så
är min farbror ju polis så vi åkte till polishuset kollade på lite grejer
han gjorde och sånt, fett ballt!
sen fotades vi i sån sak som brottslingar o sånt gör ni vet;)
det var faktiskt fett coolt, sen så stack vi till skjutrummet
så pappa Adam & Filip mina kusiner & min farbror skjöt lät mycket
men det va faktiskt rätt cool att se in real inne där och sånt jag filmade så ni kanske får se ngn dag? ;)
ikväll blir det kusinerna och sånt mysmys..

så ha de bra sålänge vet inte om jag uppdaterar imon
pga.. sitter inte vid datan så mycket när jag är här lixom.

pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0