fotboll inomhus = BÄST!

hejsan svejsan!

nu är det såhär att jag har inte alls mycket tid till bloggen..
jag försöker försöker men hinner aldrig.

igår var jag i stan med Jossan & Elin, fick hem ett par jeans på H&M
en perfym klämmor hårskydd halsband & en ring.
senare blev det mat sen vidare hem till jossan igen, skulle sova där.
vaknade typ kl 9 av att jossan låg och stirrade ppå mig :O
åt frukost sen stack jag till Pappa för att packa mina grejer och senare
ha fotbollsträning inomhus :D :D
DET VA SJUUUUUKT KUL ASSÅ, MEN VISSA KAN JU INTE FORTFARANDE SLÅ EN PASSNING ;OO

sen ikväll så kommer Ida och några till hit PARTY TIME BABES :D
haha, nu ska jag städa och lite sånt..

+ jag lovar att bli bättre med bilder & sånt !


BARA FÖR DENNA BILDEN ÄR TYP 2 ÅR GAMMAL , SAKNAR TIDEN :'( 


Kommentarer
Postat av: Nicole

så 7kt gammal bild ;) <3

2011-10-08 @ 16:16:08
URL: http://jelenafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0