...

min kanin e död.. han dog igår men idag när jag kom hem från pappa visste jag ingenting
vi satte oss och skulle börja äta då mamma berättade att när hon skulle ge honom mat igår
levde han inte.. jag blev förkrasad tappade allt och tårarna började rinna jag fattade inte
han va så frisk han åt och drack han var en underbar liten kanin som jag verkligen älskade
jag gick ifrån bordet och va tvungen att prata med ngn så jag smsade mina kompisar
sedan satte jag mig vid TV;n alla mina grejer kläder från pappa låg på golvet jag började
bråka med mamma eftersom syrran ja.. jag blev sårad.. känns som mitt hjärta slår hälften
så många gånger det ska. jag vet inte vad jag ska göra allt blir bara fel.

vill inte berätta allt här på bloggen iheller men vill bara skriva av mig
kanske inte orkar blogga på ngn dag då vet ni varför ...

/ en tjej som inte vet vad hon ska göra, och vilka vägar hon ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0