en hes & sjuk tjej här..

som sagt.. jag kan kanppt prata är sjukt hes och ja har as ont i halsen
har gått åt några halstabletter också ha!
igår på kvällen blev jag sjukt glad, ingen mindre än NELLIE BERNTSSON ringde
mig och tackade för kommentaren osv..
gud jag darrade hela natten & kvällen då asså blev så glad
hennes blogg e fan bäst om ni inte har kollat på den så : http://nellieberntsson.se
men iaf.. här sitter jag har tråkigt och kollar på TV men MTV är bara musik
och TV11 har sån skit sak så det får bli tråkiga program på disney chanel :(
kollar också runt lite på bloggar så om ni har ngn bra kommentera ?
och snääääälla kommentera också det förra inlägget vill verkligen veta vad ni tycker
för jag kan själv inte bestämma mig.
uppdaterar mer senare & sen kom jag på också att jag har matte läxa & spanska läxa
och medeltids prov som dom andra redan har gjort men så har jag inte grejerna hemma
så sjukt smart tjej asså blondin eller vad?
pusshej!
denna bilden togs förra året dagen till midsommar då jag och lilla lina fina dygnade
vi hade så sjukt kul kommer aldrig glömma detta älskling <3

Kommentarer
Postat av: TopTeamLM

Hej!:)

super fin blogg fina du<3

kolla gärna in våran blogg:)

2011-10-19 @ 12:44:32
URL: http://topteamlm.blogg.se/
Postat av: TopTeamLM

Hej!:)

super fin blogg fina du<3

kolla gärna in våran blogg:)

2011-10-19 @ 12:44:38
URL: http://topteamlm.blogg.se/
Postat av: frida hedberg

Ska Nellie också skicka ett pris t dig eller bara ringde hon t dig?

2011-10-19 @ 14:09:08
Postat av: frida hedberg

Men svara på kommentaren e du snäll:)

2011-10-19 @ 14:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0