videoblogg tonight?

skolan idag va ändå bra, på svenskan så har vår lärare äntligen tagit mitt och nicoles
förslag, vi fick välja grupper helt själva och vi ska göra en typ av teater som ska vara längre en 10 minuter
så jag är med, Albin,Oscar,Dante,Hampe,Nicole & josse har faktiskt komit en bit pågång!
sen så typ slutade vi så stack hem och pluggade spanska och nu sitter det :D
inte för att det va så svårt men jag kan de ändå.
äntligen fredan imorgon fett skönt att veckan snart e slut, eller skolveckan iaf.
så på lördag blir det cup med 99orna i sjöbo får väl göra några mål eller vad säger ni haha, klaart :)
på kvällen vet jag inte vad som händer får väl hitta på ngt kul.
kollar på roliga klipp på yt nu haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0