var stolt med ditt liv, du lever bara en gång.

hejhopp,
rubriken? ja ni kanske inte tror att jag är det efter mina inlägg, men jo jag är sjukt stolt över mitt liv
älskar min familj mina syskon mina vänner & nästan allt är perfekt i mitt liv, bara att jag har dåliga stunder
i mitt liv. men jag har också sjuuukt bra tider i mitt liv som jag inte vill glömma, jag har mina vänner
som stöttar jag har en mobil och jag har skolan jag har det jag behöver plus lite extra!
visst? man kan ju alltid önska sig mer och det gör jag, men jag älskar ändå mitt liv och vill inte ha ett nytt
för jag är jag jag är Isabelle Marie Roseus det är jag jag vill vara mig själv och det är jag alltid för det mesta iaf.
dagen idag har varit sjukt fett, efter skolan specielt hade sjukt kul med Ronja
satt och facerapade varandra lite och snackade mest! älskar dej hjärtat <3
sen hade vi träning, mest styrka och sånt teknik sjukt kul faktiskt! ;)
har ni märkt att jag ofta säger: typ, som, och, faktiskt ?!
haha jag skriver det typ hela tiden men det är faktiskt inte meningen :(
oj nu kom typ alla in i denna meningen också haha!
poooooss my sunshines!
bara för att denna bilen är gammal, men för att fotboll har jag fastnat för och
ingen kan ta bollen ifrån mig..

Kommentarer
Postat av: ngt!!

känner inte mig så lykad ful tjock inte ett dugg bra på ngt rätt så trött på allt faktiskt , jag har en bästavän men när hon e sjuk e det inte så kul :( om jag fick välja en person som jag skulle vara så hadde jag valt dig;)<3

2011-11-17 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0