vänner e som stjärnor du ser dom inte alltid, men du vet att dom alltid finns

hejhopp..
läste presic söte nellies blogg, älskar ditt inlägg om falsk & äkta vän, OMG du vet verkligen va du skriver, underbart asså
men dagen idag fett roligt i skolan va mycke me Hampe & Dante fett kul ;)
jobbade på hårt och labbade på NO;n kul faktiskt för en gång skull !
sen efter skolan stack man me Elin & Nicole till konsum.. efter det satte vi oss
på bibloteket och typ snackade och chillade sen kom GB så vi snacka me han lite!
sen såg vi Hampe cykla förbi och skulle träna innebandy så vi typ kollade på de en liten stund
då Dante kom han bara näe ska ni komma?!
haha, men dom va duktiga våra små kompisar i klassen (:

kom hem & städade alltså packade upp allt från pappa då jag ska packa ner det på söndag igen
fett jobbigt med det asså, ett av dom stööööörsta problemen med att ha skilda föreldrar!!!
men det tog typ bara 20 min så ja, satte mig vid datan kollade nytt på fb läste favorit bloggen nellie såklart..
kollar på MTV samtidigt, älskar den kanalen bara så ni vet det.
ikäll blir det repris på EMA galan igår då Justin vann två priser en för bästa manliga artist & ett annat
så ska kolla på det en gång till bara för att det var så bra hihi x'dd

LA UPP ALLA BILDER FRÅN MOBILEN IDAG SÅ NU KOMMER LITE BILDER :DD

kolla in mitt gaaaap asså haha, bara för att vi handlade lite choklad ;)


när mitt lag f97 vann gåsa cupen 2011, gööööött tjejer <3


när jag var i polisbilen när vi va och skjöt och kollade på lite grejer ;)


på musiken när vi övade woderful tonight på gitarr :)


outfit förra veckan hihi som jag lägger ut nu :D smart chey..


haha denna bilden? den togs när vi hade gått igenom hela stan i ösregn
för att bowla, ett sjukt kul minne men vi var sjuuukt blöta ska jag säga er.


bara för att jag provade Ebbas jacka i skolan :D


jag och Amanda Ohlsson när vi väntade på att spela matchen mot Husie som vi vann :D


&&&& min baaaara min JUUUUSTIN DREEEEW BIEEEEEEEBER <3

Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHA älskar dig !sa(L)

2011-11-08 @ 20:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0