va dig själv, du är bäst så!

tack för kommentarerna tjejer!
ni e verkligen bäst, även om jag nt har en stor blogg
så har jag mina läsare och jag gillar er.

kvällen igår spenderades med två söta små killar
Noah & Adam, Adam är två år och Noah 4 :)
kollade idol och käkade GOOOODIS!
sen typ väkte dom mig kvart över 7 men jaja.
stack hem från Ystad tog på mig tränignskläder
och stack och tränade, skönt med träning fotboll är
bäst det gör mig så glad och får mig att skratta ♥

ikväll händer väl inget speciellt, vill nt bo här det e så litet
och ingenting som händer :'(
sånt e livet, såånt e livet..

ni får ha en sjukt bra kväll, för det tycker jag att ni ska faktiskt hihi.
puss på er snyggon.

nu kommer 5 bilder jag just fixade ihop.
en på den bästa blogg jag läser: nellie berntsson
en på min bästavän : ronja mårtensson
en på min andra bästavän: nicole willander
en på min andra bästavän: lina jeppsson
och en på mig själv :)











ni är dom som får mig att må bra, och ni är dom som är dom bästa som finns.
utan er är jag ingenting, jag älskar er sjukt mycket de ska ni veta tjejer ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack isa! Du är bäst, Jag älskar dig.

Puss! <3

2011-11-12 @ 23:01:11
URL: http://sevenroses.blogg.se/
Postat av: Nicole Willander

aww gölligt!

Älskar dig gumman♥

2011-11-13 @ 18:00:17
Postat av: Nicole Willander

aww gölligt!

Älskar dig gumman♥

2011-11-13 @ 18:00:38
Postat av: Josse

:(

2011-11-17 @ 17:26:28
Postat av: nourf

Wow

2012-05-22 @ 22:29:30
Postat av: nourf

Wow

2012-05-22 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0