nellieberntsson.se

jag är med i tävlingen: blogga på nellieberntsson.se för en dag.


http://nellieberntsson.se kolla in tjejens blogg!

jag tycker verkligen att din blogg är den bästa blogg jag läser, du har fått mig att tänka på andra tankar, att bara leva livet och gilla det, du har fått mig att bygga på mitt självförtroende och lita på mig själv.
jag läser den för att den verkligen är den bästa bloggen, du skriver bra texter och allt.
mycket känslor, du delar dej själv mycket med bloggen du kan lite på den och på dina läsare,
du är otrolig Nellie, jag kan inte sluta gå in på din blogg och läsa dina fantastiska inlägg det går bara inte
jag är så sjutk glad att jag till & med började läsa den, jag började läsa den för ungifär ett halv år sedan
och sen dess har jag varit fast i den, läser dén varje dag många gånger om dagen och ser om du har
uppdaterat den. ibland har du och ibland har du inte! synd att jag inte var med på denna bilden här ovanför
på din bloggträff hade så gärna velat det! bara träffa dej och se dej på riktigt!
jag tycker verkligen att du ska fortsätta som du gör nu, för det du gör är riktigt jävla grymt rent ut sagt.
jag har skrivit till dej många gånger och jag tror nu du har fattat vad jag tycker om din blogg och om dej.
och varför jag läser din otroliga bra blogg,
jag hoppas verkligen att jag vinner denna tävlingen, hoppas mer än någon annan/något annat.

& ni mina läsare som inte har sett hennes blogg
jag tvingar er gå in och kolla ni kommer inte ångra en sekund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0