JAG ÄR TYP KÄR, TSSSS

ooh shiet !
hejsan, sitter här kollar bilder & tänker på allt som finns i världen.
idag på NO:n kollade vi på en film som heter day after tomorrow, bra läskig dålig rolig?
vet inte riktigt vad jag tycker ännu men det kommer väl efter slutet!

är på glatt humör vet vet jag ju men hihi TYST ISABELLE ! :D
kär? ja det kan man väl säga haha ♥
men ja, det är väl inte så märkvärdigt eller är de de ?!

ska snart ge mig iväg till Ystad så smsa kanske ? ;pp
vetinte vad som händer där riktigt men får se,
uppdaterar mer efter träningen imorgon också viiiill träna NUUUU!

ha en bra kväll, see yah !


hmm.. hittade denna bilden just, vet nt när jag gjorde den men ja, får bjuda på den!

¨
och? bara så ni vet diggar jag denna tjej fett mycket.. bäst blogg, besta texterna jag läser
asså för mig är hon typ proffs hihi, läser den varje dag kan inte sluta!
om ni inte vet vem denna söta tjejen är borde ni lära känna henne genom att
läsa hennes blogg http://nellieberntsson.se klicka på länken så kommer den upp!

puss på er.


Kommentarer
Postat av: NellieB

Sv. Tack. Du e min vän oxå. Vi Goa tjejer som e trevliga å snälla mot varandra. Som bara vill varandra bäst.

2011-11-11 @ 20:53:47
URL: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0