har fb gått under ehm nä tror inte de?!

sa dom inte att facebook skulle tas bort igår?
hände det? nej de gjorde de inte!!

fett glad för dagen igår innan träningen va man me ronja lite stack till hallen
halv 1 då ingen va där vi bara men åååh om ingen jävel e här kunde vi ju tränat innan ;o
sen när vår tränare kom bev han förbannad att ingen hade mailat och sagt till att dom innan
inte skulle träna.. men sen så gick vi in i hallen tränade o så, gick bra för mig faktiskt!
efter träningen duchade vi där o så sen hade jag både glömt mina busskort och mitt linne
nice asså? ELR INTE!!!!
sen typ stack vi hem ti mig o hämtade dom grejerna som jag hade glömt sen vidare hem till ronja!
sen kollade vi bio o sånt sen bestämde vi ett misstag att vi skulle se en dag :(
vi åkte buss in till Lund käka på MC o handlade godis
gick in o skulle ta ut våra beställda bijetter då dom sa att det hade gått söndet så man kunde nt göra
de om man inte skulle ta ut dom me kort vi blev typ förbannade :O
så vi gick typ ut träffade Amandas mamma syster & pappa så snackade me dom lite!
sen typ en kvart innan filmen fick vi gå o köpa nya biljetter..
kom in på bion och den började o så , och de va vääärdens tråkigaste filma steen somnade till&med
sen så hade vi lixom besstämt buss hem & så sen så började filmen senare så vi fick ta tio bussen
men sen ädnrades den så vi kom inte hem!!!
så vi gick in på mc o typ hade sviiiiiin kul, men sen ringde vi steens pappa så han kom & hämtade oss
hade kul i bilen hem Amanda hade damp så hon satt & dansa & sjöng phahahahahah !
vi kom hem & lite sånt sen stack hennes pappa så SJÄVA I HUSET!
körde sanning & konka lite fick göra sjukt roliga saker på konka haha!
menmen sen har jag inget att säga, kollade på en sjukt bra film i'm number four heter den!
kul faktiskt, nu e lovet sluuuuut :(
skola imon så ja, EMA ikväll på MTV feeeeeett nice, först AKWARD ! :D
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0