aoujwböixlyhg3lööpm jkyh,hnbk m,dzlöwlih.pfbec

bara så du vet...
så är det inte bara mitt fel att det blev såhär, det var fan bådas fel båda som missförstod och gjorde fel
men nu är allt helt förstört.. jag trodde inte vår vänskap kunde splittras så jävla lätt som den har gjort nu
JAG VILL HA TBX DET GAMLA, DET GAMLA VAR BÄST! DET VAR BARA DU & JAG, JAG & DU!
nu är det inte så, nu är det alla andra mot.. vi bråkar typ varje dag om önödiga grejer fram och tbx
FÖRLÅT! förlåt för att det JAG har gjort, jag ångar det och jag älskar dej för varje sekund, du är det
bästa jag har fortfarande, men tydligen är det inte desamma från dej.. käns iaf INTE så!
det kanske bara är att vi är inte lika vi kan inte vara vänner allt går bara fel då? men nä det vill inte jag
vill vara med dej fortfarande.. leva och göra saker med dej. inte ge upp NU?! det är för tidigt
du är mitt guld, du är min skatt utan dej kan jag inte leva!
förhelvete jag vill vara din vän jag kan inte leva utan dej seriöst faaaaaaaaatta det!
hoppas du läser detta..
ingen behöver bry sig för den personen det handlar om vet det.
FUCKING DAG I SKOLAN IDAG VÄRLDENS SÄMSTA NÅGONSIN, HATAR DETTA JÄVLA PIIIIISS SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0