ny blogg!

hej.
nu har jag startat upp en ny blogg IGEN!
jag kan ju aldrig bestämma mig vilken sida jag vill ha,men nu vill jag ha blogg.se
det är mycket lättare och mycket finare saker man kan ha på den :)
men först ska jag be ngn kompis kunna fixa en design till mig hihi de kan ikke jag :)

lite kort fakta om mig :)
jag heter Isabelle och bor utanför lund , på fritiden spelar jag mest fotboll är med kompisar
och litta sånt , om jag har tid gillar jag att shoppa det är ju helt klart bäst eller? min favorit musik
är såklart i själva värket Justin Bieber han är BÄST!
jag har också en fan blogg om han med mina två polare bloggen heter jelenafan.blogg.se det
är bara att gå in kika och kommentera presic som på denna bloggen :)
om ni undrar något mer om mig så är det bara att kommentera svarar på alla frågor (nästan)

ha en bra dag så ses vi snart igen ,
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0