MIDSOMMAR !

hej snyggingar!
idag är de ju som sagt midsommar, för typ 1 h sen stack jossan hem vi hade sjukt kul igår :)
först så typ åt vi lite, sen hade vi tråkigt så vi stack ner till ST1 och köpte glass hihi :) sen så gick vi
lite sen gick vi tillbax till ST1 och köpte lite grejs, sen stack vi till skolans tak och ja klättrade där!
efter de så stack vi till syrrans kille , men så va de tre 8:or som hade låst min cykel och tagit nycklen
jävla idioter säger jag bara, så jag fick bära cyklen hem till han, men cyklen kunde stanna där hos han
för vi pallade inte bära den enna hem för de e sjuuuukt långt!!

imorse vaknade vi halv 12 så vi typ gick vi typ ner o åt sen stack jossan efter de.
nu sitter jag här, snart kommer moster och kusinerna ;)
nu ska jag fixa mig lite , ha en bra midsommar så ses vi nog imorgon puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0