wheen i look at you.

hallå snyggingar ;)

idag var en dag som man bara va helt sjukt arg
varför ska en sommar va så regnig och usch hatar de !

efter typ lunch stack vi till nosen så nova för att handla lite saker
fixade också två paket till pappa för han fyller år på lördag.
sen kollade man också runt i lite andra affärer.
köpte en film och fifa11 för jag är ett stort fotbollsfan yeeah ;D
sen så när man kom hem spelade man lite fifa sjukt kul men jag
är inte så vidare duktig på de hehe xD
sen åt jag och sen så fixade jag lite saker i rummet , hittade så sjukt
gamla söta bilder på mig kompisar familj och fotbollslaget som
jag faktiskt ramade in , men eftersom jag inte är färdig med rummet
så får ni inte se de än , stygg jag är hihi ;)
nu sitter jag här och drågar mig framför datan som vanligt på en kväll
där inget annat är kul, ska snart gå in i rummet för att fixa lite.

fick oxå reda på idag att jag hade blivit inkallad till 99;ornas cup
helgen innan skolan börjar och såklart ville jag de ;)

förlåt för att de inte kommer upp bilder men jag har inte min egen data
för den är ju hos mamma och jag är hos pappa nu i tre veckor
och så har pappa ingen laddare till sin ;O

men ha de bra för de ska jag ha ,

/ isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0